.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی کیهان از بیانیه بعدی موسوی و خاتمی


کیهان: پيش از اين و طي نزديك به يكسال گذشته، مراحل مختلف فتنه اخير را براساس فرمول بيروني آن، در هر دو بخش قبل و بعد از انتخابات پيش بيني كرده و به گواهي نسخه هاي موجود كيهان، تمامي اين مراحل دقيقاً همانگونه كه كيهان پيش بيني كرده بود اتفاق افتاده است. اكنون برپايه همان فرمول، وقت آن است كه سران فتنه عقب نشيني گام به گام را آغاز كنند. شايد تصور شود كه اين مرحله را كروبي با اظهارات اخير خود درباره به رسميت شناختن دولت كليد زده است اما اقدام كروبي را بايد بيرون از پروژه ياد شده تلقي كرد. كروبي پيش از اين هم با اطلاع از اين كه موسوي و خاتمي و ساير دست اندركاران-بخوانيد ماموران داخلي- فتنه، شعار «تغيير» را براي «كودتاي مخملي» خود برگزيده اند، پيشدستي كرده و اين شعار را به عنوان تابلوي انتخاباتي خود اعلام كرد. اين اقدام كروبي با اعتراض شديد موسوي و خاتمي و... و اطرافيان آنها روبرو شد. گفتني است اطلاع كروبي از تصميم موسوي و خاتمي براي انتخاب شعار تغيير، ناشي از اشتباه يكي از واسطه ها بود! اين دفعه نيز اظهارات كروبي در به رسميت شناختن دولت را نمي توان حركت اصلي تلقي كرد. چرا كه كروبي در اظهارات خود تاكيد مي كند به دليل تنفيذ حكم احمدي نژاد از سوي رهبرانقلاب، رياست جمهوري او را پذيرفته است و اين ادبيات با فرمول ديكته شده جرج سوروس، جين شارپ و رابرت هلوي همخواني ندارد، چرا كه تاكيد بر اصل ولايت فقيه با اهداف از قبل تعيين شده بيگانگان براي سران فتنه در تضاد است. و اما، اين روزها، براساس فرمول ياد شده بايد منتظر صدور بيانيه اي از سوي موسوي يا خاتمي و يا هر دو نفر آنها بود. تاكيد به قيد « اين روزها» به علت نزديك بودن دهه فجر و مخصوصاً روز هميشه بزرگ 22 بهمن است. باز هم براساس همان فرمول، موسوي و خاتمي بايد در بيانيه خود اولا؛ بر ضرورت حضور در راهپيمايي 22 بهمن تاكيد كنند، چرا كه در غير اينصورت 22بهمن نيز مانند 9دي به عنوان رفراندومي بي نظير عليه سران فتنه و مديريت بيروني آن يعني مثلث سيا، موساد و اينتليجنت سرويس، ثبت خواهد شد بنابراين سران فتنه با صدور بيانيه بايد خود را بخشي از مردم قلمداد كنند. مردمي كه روز 9 دي بر اخراج آنها از دايره ملت و نظام و انقلاب تاكيد ورزيدند.
ثانياً؛ و باز هم مطابق همان فرمول ، موسوي و خاتمي بايد در بيانيه خود وانمود كنند كه حركتي به نام «جنبش سبز» هنوز وجود دارد و از هواداران فراواني برخوردار است! اين بخش از بيانيه براي آن است كه به قول «جرج سوروس» زمينه براي انتقال «كودتاي مخملي»- بخوانيد فتنه- از خيابان به فضاي مجازي فراهم شود، چرا كه در خيابان ادعاي «فراواني هوادار» با توجه به ريزش شديد آنها امكان پذير نيست ولي در فضاي مجازي مي توان كماكان بر «فراواني هواداران»! اصرار ورزيد. بنابراين اگر موسوي و خاتمي در بيانيه خود سخني از جنبش سبز!! به ميان نياورند، زمينه اي براي انتقال فتنه از خيابان به فضاي مجازي وجود نخواهد داشت.
به سخنراني طولاني و اخير هيلاري كلينتون، وزير خارجه آمريكا توجه كنيد. او تاكيد مي كند كه در شرايط كنوني بايد اپوزيسيون داخلي را از خيابان ها به فضاي مجازي برد و از اختصاص بودجه ويژه براي اين انتقال خبر مي دهد.
ثالثاً؛ موسوي و خاتمي در بيانيه اي كه اكنون وقت انتشار آن است، سردادن يكي از شعارهاي مخصوص انقلاب را توصيه مي كنند. اين شعار احتمالا شعار «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي» خواهد بود، چرا كه سران فتنه طي چند ماه اخير، مخصوصا در جريان آشوب آفريني روز قدس، 13 آبان، 16 آذر و از همه رسواكننده تر، اهانت به ساحت مقدس امام حسين(ع) در روز عاشورا، نشان داده اند كه به هيچيك از مباني انقلاب و نظام كمترين اعتقادي ندارند ولي راهپيمايي چند ده ميليوني 9 دي به سرويس هاي سه گانه سيا، موساد و اينتليجنت سرويس و ماموران داخلي آنها فهمانده است كه به خاطر جنايت ها و خيانت هاي خود بايستي در انتظار محاكمه و مجازات سختي باشند. اين بخش از بيانيه، قبل از هر چيز براي فرار از محاكمه و مجازات است.
رابعاً؛ اگر قرار باشد كه اراذل و اوباش اجاره اي در روز 22 بهمن هيچ شعاري عليه نظام اسلامي ندهند، كورسوي فتنه نيز تمام شده تلقي مي شود و انتقال آن به فضاي مجازي كه هيلاري كلينتون آشكارا- و جرج سوروس و شارپ در نهان- بر ضرورت آن تاكيد ورزيده اند، مسخره خواهد بود، و به اين معني است كه «هيچ» را از خيابان به فضاي مجازي برده اند! بنابراين، موسوي و خاتمي- مطابق فرمول ياد شده- بايد در بيانيه خود اعلام كنند كساني كه شعار ساختارشكنانه سرمي دهند از ما نيستند!!
خامساً؛ به هنگام اجراي همين فرمول در اوكراين، سران كودتاي رنگي، خرابكاري ها را به حاكميت نسبت مي دادند، از اين روي و از آنجا كه سران فتنه بي كم و كاست- و البته بسيار جاهلانه- از همان فرمول استفاده كرده اند، احتمالا در بيانيه خود اعلام مي كنند هر كس روز 22 بهمن شعار ساختارشكنانه سرداده و يا دست به آشوب بزند، وابسته به حاكميت است!!
ممكن است گفته شود وقتي موسوي و خاتمي مي بينند كه فرمول آنها لو رفته است از صدور بيانيه پيش بيني شده در اين نوشته، خودداري مي ورزند كه بايد گفت؛ صدور اين بيانيه بخشي از فرمول ديكته شده است و سران فتنه ملزم به انجام آن هستند. مگر مراحل قبلي فتنه از سوي كيهان پيش بيني نشده بود؟ چرا پيشگيري نكردند؟!
نظرات کاربران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.